Voorwaarden voor deelname aan en het bekijken van Community-toernooien met Nintendo-games (voor alle Deelnemers en Toeschouwers)
Nintendo wil graag Nintendo-games, online diensten en evenementen voor iedereen veilig, gastvrij en plezierig te maken.
Daarom hebben we hieronder een aantal dingen opgesomd die Nintendo van je zou willen vragen als je meedoet aan Community-toernooien of deze bekijkt. Lees ze zorgvuldig door.
Nintendo behoudt zich het recht voor om passende actie te ondernemen tegen Community-toernooien die deze regels overtreden. Om ervoor te zorgen dat iedereen die meedoet plezier heeft en een glimlach op zijn gezicht heeft, verzoeken wij je de regels na te leven en er een leuk Community-toernooi van te maken.