Space Papers: Planet's Border
Become the best police officer of the intergalactic patrol, watch over the planet's border and protect the galaxy. Analyze papers from all types of aliens and check their luggage!
Parasites are the main galactic threat and will do anything for universal domination. How good are you at identifying them? Remember that the goal is to keep the galactic airport's security and find criminal parasites to arrest them!
Your main objective is to check the traveler's passports and discover dangerous objects they can use, like bananas... THAT'S RIGHT, BANANAS!! Our lives depend on checking the aliens' papers, X-rays and luggage! The more enemies you find on the planet's border, the more money you'll get to upgrade your equipment.