KINGDOM HEARTS HD 2.8 Final Chapter Prologue Cloud Version
KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage –: Eine völlig neue Episode, die an die Geschichte von KINGDOM HEARTS III anknüpft.