Nakana Bundle #6 (10 games)
Our motto as a publisher is to let you experience something new, go beyond entertainment. All our titles either have a meaningful story or experimental features, or both!
Play around with colors and lines, try to recreate paintings, solve riddles, unravel secret stories behind modern masterpieces, and hopefully get inspired and find meaning!