Super Dinoblasters
Join B3RN1 in this retro 8bit platform adventure as you blast your way through tropical beaches, snowy mountains, dark caves and dense forests. Find the missing Galactic Blast Ranger team, ride dinosaurs, discover secret passwords, uncover hidden pathways, search out collectables, and finally face off against King Tyrantadon in his castle!