2 Sacred Treasure Sets
Two Sacred Treasure sets that will aid you during your journey through Da'at. This set Includes "Gleam Grenade" to inflict a small amount of damage to foes and "Haraedo Bead" to recover HP for all allies, both can be used infinitely in battles.