Winter, 1935 EC. Squad E, traveling now aboard the snow cruiser Centurion, notices one day that rescue dog Ragnarok has gone missing. Feeling guilty for neglecting him, members of Squad E sneak out to find the lost pup.
This story can be played after completing Chapter 10 of the main story. To access this story, go to Book Mode > Menu > Extra Stories.