A special set in collaboration with the movie Top Gun: Maverick, featuring 6 aircraft (with originals), as well as nicknames and emblems.
A large carrier-based fighter that replaced the F-4 in handling fleet defense. Its striking twin engines and variable-sweep wings are iconic. Its nickname is Tomcat.
The latest single-seat variant in the F/A-18 series. Like the F-type, its nickname is Super Hornet.
A special aircraft based on the F/A-18E. Possesses well-balanced maneuverability.
A 5th-generation fighter with superb versatility. It is highly maneuverable and can be fitted with a variety of parts.
A supersonic stealth fighter with extraordinary high-speed flight capabilities that set it apart from other aircraft.
The VF-1 squadron emblem and the VFA-213 squadron emblem from the movie Top Gun.
The adversary PHOENIX: The phoenix emblem of F-14A Tomcat, an enemy aircraft in Top Gun: Maverick.
12 nicknames, such as Goose and Cougar, exclusive to the TOP GUN: Maverick Aircraft Set.