Additional Episode 2 "Record's Fragment: Yagyu Sword Chronicles"
Miyamoto Iori and Saber, who are investigating the situation at the behest of Sukenoshin, are confronted by a swordsman of a much higher skill. A Servant.
Just as they wonder, the Servant suddenly lowers his sword to introduce himself.
A newly arrived Rogue Saber, a master of swordsmanship, whose True Name is Yagyu Tajima-no-Kami Munenori.
Accompanied by a new Servant, Iori and Saber traverse the blood-soaked streets of Edo.
In order to play the “Record's Fragment: Yagyu Sword Chronicles” DLC, you need to play the base game until reaching “My Mind Bides on the Battlefield” (Chapter 3).
Once you are able to move freely on the Edo Map, please select “Record's Fragment: Yagyu Sword Chronicles” on the map to begin playing.