Additional Map - Hidden Southern Island
Ao and the girls were cheerfully chatting on the rooftop of the school, when suddenly they noticed they could see an island in the distance.
Ao and the girls made a small boat and rode it to the island, where they discovered a spacious paradise with a white sandy beach!