Akatsuki Records Song Pack
For the first time with Akatsuki Records, Touhou Kouryudou's arrangements will be Touhou Spell Bubble all-new exclusives!
Including familiar favorites like "KILLOVE FIREPROOF!" and "HANIPAGANDA," and the newest song, "HELLOHELL" whose PV was released on 7/22, this hot-off-the-presses recording is an essential song pack for Touhou Music fans!
Additionally, to commemorate the release of "Akatsuki Records Song Pack, "we've added the album "ATOMICA TOKAMAK," arrangements to "Hellfire Mantle" and "Solar Sect of Mystic Wisdom ~ Nuclear Fusion" for free!