The Aliens: Fireteam Elite - Pathogen DLC has arrived! Continue the AFE story with new environments, maps, cosmetics and a campaign that puts the crew of the Endeavor into their most perilous mission yet.
A mysterious pathogen has evolved in the wilds of planet LV-895 and not even Xenomorphs are safe from its ravages. The crew of the Endeavor must venture into uncharted lands and face terrifying new enemies if they hope to discover the source of this mysterious new threat.
The Pathogen expansion brings all new environments, maps, weapons, and more to the AFE experience. Explore Engineer ruins around the mystery of the infection, delve deep into enemy hives, and avoid the deadly hazards around each corner. Do you have what it takes to survive?
Note: Some of this content must be earned through the game and won’t immediately be granted upon purchase.