Anime Puzzle Quest: 36 Girls in Puzzle
Embark on a captivating journey with the “36 Girls in Puzzle” DLC! This expansion adds 36 enchanting new characters to your puzzle adventure, each with their own unique traits and abilities. Solve challenging puzzles to reveal and collect these charming girls, each one bringing a new layer of fun and strategy to the game. With stunning visuals, engaging gameplay, and a variety of delightful personalities, this DLC promises endless hours of immersive entertainment. Get ready to enhance your puzzle-solving experience and uncover the magic of 36 incredible new friends!