This DLC unlocks a brand new world for hexceed: Animo!
Puzzle your way through 122 brand new levels - each with an exciting new mechanic!
This DLC brings with it tutorial levels for various applications of the Rotating Tile as it can be used with walls, red arrows and blue arrows!