Arthur's Helm + Armor
A Mii Fighter costume of Arthur from the Ghosts 'n Goblins series is now available, for Mii Swordfighters only. Arthur sports the armour and lance that are the pride of any knight. He won't lose his armour or turn to bones when he takes damage, so you can breathe easy and keep fighting to the bitter end!