Assassin’s Creed Embers
Embers is Ezio Auditore’s final chapter in a story that has spanned more than four decades. Now living in a cozy Tuscan villa with his wife, Sofia, and their two children, Ezio spends his time enjoying the company of family and old friends, and cultivating his vineyards. These are day of quiet comfort. But the life of this former Assassin Mentor will not stay quiet for long. One day a mysterious Assassin shows up at Ezio’s door quiet unexpectedly, bearing terrible news from the East and begging for Ezio’s aid. Ezio refuses at first, but when the lives of his family are threatened by the men following his guest, he has no choice but to act. Will this old assassin’s fire die out before he can save the ones he love, or will it burn brightly one last time, and spark a flame in a new generation of Assassins?