Expand the World of Wreckfest with 3 more unique vehicles!
Outlaw: This Hot Rod from the 1930s combines american muscle with agility, so it's a great allrounder!
Hornet: This 1980s Euro Coupé stands well against the American muscle cars and is a formidable weapon of choice even for derbies!