Banjo & Kazooie Challenger Pack
The titular unlikely duo from the Banjo-Kazooie series is going strong in the world of Smash! The pack includes the stage Spiral Mountain, which, as the name suggests, rotates during battle! Finally, there's a song arrangement created by Grant Kirkhope himself!
・ Spirit Board additions: Spirits from the Banjo-Kazooie series that were added in Ver. 5.0.0. (*3) (*4)