Batman: The Enemy Within Shadows Mode
Batman: The Enemy Within Shadows Mode brings a captivating new look to the storied Telltale Batman games. Enhanced with hand recolored gameplay and remastered textures, replay your favorite Telltale Batman episodes and experience the twisted world of the Dark Knight in a sinister, new way.