Hey Bratz Pack! The Stylin’ Soiree was such a high-fashion-hit that it caught the eye of a world-renowned designer, and they want to work with you!
Work on expanding Bratz Magazine by reporting on your travels around Barcelona, Seoul, and Stilesville.
Customize the girls with fresh, new hairstyles, makeup, and outfits from the Girls Nite Out collection to wow your followers.
EXPRESS YOURSELF – Create head-turning looks with scorchin’ makeup palettes and hairstyles.
CAPTURE THE MOMENT – Take pictures and select the best ones from the gallery to share with your followers.