Buddy Chocobo “Dark Knight”
With the new Buddy System, you can take a chocobo buddy with you on your adventure.
Dark Blade:Use the legendary power of the Dark Knight's blade to sacrifice HP, deal Dark damage to a foe 1 tile ahead of you, and knock them back.