Invite Dragoon and begin your journey now!
With the new Buddy System, you can take a chocobo buddy with you on your adventure.
Holy Lance:Thrust forward with a forking lance gleaming with draconic fury to pierce all foes in 3 directions ahead of you, up to 2 tiles away.