Buddy Chocobo “Ninja”
With the new Buddy System, you can take a chocobo buddy with you on your adventure.
Fuma Shuriken:Hurl a massive shuriken to deal huge damage to a foe up to 3 tiles ahead of you and knock them back.aming with draconic fury to pierce all foes in 3 directions ahead of you, up to 2 tiles away.