Byleth from Fire Emblem: Three Houses joins the battle! Both the male and female characters are included. Use Byleth's sword, axe, lance and bow to teach your opponents a lesson! Take the battle to Garreg Mach Monastery, where Byleth resided as a professor in their original game. The stage will cycle through four different locations, including the marketplace and cathedral! Several songs, including arrangements of the main theme, are included!