Ryoma Hino is now available as a new playable character in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
A forward living in Uruguay. He is a third-generation Japanese Uruguayan. He specialises in powerful football and highly physical performances. Even though he is not invited as a national player, he visits the U.S. and watches tournament games enthusiastically, in order to be inspired by the best players of his generation.