Captain Tsubasa: Rise of New Champions - Shingo Aoi
Shingo Aoi is now available as a new playable character in Captain Tsubasa: Rise of New Champions.
A second-year student belonging to the Nakahara MS Soccer Club in Gifu. He is very agile, and his juggling ability is one of the best in Japan. His dribbling is also powerful as he can easily slip past Nankatsu MS players. He is a typical youngster, looking up to Tsubasa and aiming to surpass him.