Cat MeowMart: Christmas Mood
Get your Cat MeowMart into the festive spirit with the Christmas Vibe DLC! Transform your store and the surrounding city into a winter wonderland filled with holiday cheer. Deck the halls with sparkling lights, snowy decorations, and seasonal touches that will attract more customers and boost sales. The holiday season is the perfect time to bring in new shoppers and create a warm, cozy atmosphere that keeps everyone coming back for more!