Challenge Dungeon "Sunken Ruins"
This is a special dungeon that you can challenge through the Elnea Castle Warp Gates where you'll encounter powerful Mechs.
You can obtain more experience here than in a regular dungeon, as well as acquire powerful skills with special effects and precious items like a Scholars Assoc. Dragoon Uniform.
Both children and adults can challenge, and you can explore it with your family or characters who are good friends.
You can exchange precious Wicked Bloodstone found in Sunken Ruins at the Muscle Hall in Yano Market for several powerful weapons.