One small step for man, one giant LEAP for LEGO kind! Take your iconic space astronaut, alongside an assortment of Classic Space playset vehicles and items into LEGO Worlds. Create, discover, explore and go on new adventures together with your friends as you travel across your Worlds in style in a moon buggy. Fly through the atmosphere in the Space Cruiser, excavate the new Moon biome in the Space Digger, and land your one man spaceship on the new Space Theme World!