A Mii Fighter costume of the titular hero from Cuphead is now available for Mii Gunners! A cup for a head, a red straw, a red nose, white gloves, and red shorts...what more could you need for a swell battle? Everything about it, including the comical and charming 1930s-inspired visuals, has been replicated. Also included is a fan-favourite music track from the game, "Floral Fury"! Fighting to some big-band jazz music...what a knockout!