In Cuphead - The Delicious Last Course, Cuphead and Mugman are joined by Ms. Chalice for a DLC add-on adventure on a brand new island! With new weapons, new charms, and Ms. Chalice's brand new abilities, take on a new cast of multi-faceted, screen-filling bosses to assist Chef Saltbaker in Cuphead's final challenging quest.