Cymanti
Have you ever felt that the cute denizens of the Polytopian world needed more bugs in their lives? Well, you’re in luck, because the Cymanti have come from the heart of the wetlands to infest the Square through the power of gigantic bugs and poisonous fungus!
The Cymanti are a breakout group of Polytopians who moved to the swampy forests long ago and learned to live in symbiosis with the incredible Ciru Bug, which attaches to their faces and merges with their brains! These bug-loving Polytopians cultivate fungus that they use to feed their population and defend themselves from invaders! Led by a mystical Shaman, the Cymanti train gigantic bugs, use their enemies to fertilize their fungi farms, and bathe their foes in crippling poisons to vanquish all who would threaten their marshy home!
No need to wish you were just a fly on the wall, you can buy the creepy, crawly Cymanti right now!