DRAGON BALL Z: KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET - BARDOCK - Alone Against Fate
Experience the story of Goku's father, Bardock, who fought alone against his fate in this New Story Arc!
This is the story of one who stood alone against the scum of the universe. Bardock, warrior of Saiyan race, spent his days invading planets with his fellow soldiers. But an incident on Planet Kanassa would bring to his attention a calamity set to befall his home, Planet Vegeta.