DRAGON BALL Z: KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET - TRUNKS - THE WARRIOR OF HOPE
Experience the fierce fight of Trunks' life in the world of despair in this New Story Arc!
Goku has died from the virus in his heart, and the world was destroyed by the androids. The surviving warriors, Trunks and Gohan, will fight to protect the planet.