DREDGE - The Iron Rig
This content adds a new constructable destination with its own story, items and adversities that can be experienced at any stage in your playthrough.
Gather, craft and deliver your way through the mysteries of The Iron Rig, revisiting areas from DREDGE to investigate ancient disturbances stirring in the deep. Assist the Ironhaven Corporation in constructing facilities that unlock items, gadgets and more, but what are they truly here for?