Dead by Daylight: Alan Wake Chapter
From one Dark Place to another. Dead by Daylight: Alan Wake brings bestselling author Alan Wake into The Fog. Purchasing this add-on unlocks an exclusive universal Charm: Nail Gun.
Alan Wake understands what it takes to survive against insurmountable odds, having experienced no shortage of horror throughout his time in Bright Falls. Now, trapped in a new nightmare filled with relentless foes and unlikely allies, there may be no plotting his way out of this one.