Dead by Daylight: Nicolas Cage Chapter Pack
Prepare for a tour de force performance. Dead by Daylight’s Nicolas Cage Chapter features a new Survivor, legendary actor Nicolas Cage. Purchasing this add-on unlocks an exclusive Cosmetic: Teal Jacket as well as the Very Rare Gorgon Drip outfit for Nicolas Cage.
The Survivor is Nicolas Cage. Yes, you heard that right. A cinematic icon with over one hundred films under his belt, Cage brings boundless creativity to any project – but nothing could have prepared him for this. Roll out the red carpet for a premiere that’s sure to leave audiences breathless, as Nick Cage steps into The Fog for his deadliest role yet.