Dead by Daylight: Resident Evil Chapter
Resident Evil is a new Chapter for Dead by Daylight. It includes a Killer, Nemesis; two Survivors, Leon S. Kennedy and Jill Valentine; and a new map. Purchasing the add-on unlocks the new Killer, both Survivors, and an exclusive universal Charm: Umbrella Corporation.
The Resident Evil Chapter includes a new map: The Raccoon City Police Station. Once home to the RPD’s elite S.T.A.R.S. unit, the labyrinthine hallways of this converted art museum are now overrun by the undead and host to a relentless evil. The new Killer is Nemesis. Take control of Umbrella’s bloodthirsty bio-organic weapon and hunt your targets without mercy. The new Survivors are Leon S. Kennedy and Jill Valentine. Unflinching in his mission to expose Umbrella, Leon has proven himself a true survivor since his first day with the RPD. Jill is a brilliant S.T.A.R.S. agent, one of the only surviving members of her unit, and a hard target for even the most unrelenting adversary.