Dead by Daylight: Tools Of Torment Chapter
The Killer is The Skull Merchant. Forever driven to hunt a worthy target, her reign is built on a mountain of bone. With eyes patrolling from above, her pursuit is relentless. Dead by Daylight: Tools of Torment also includes two Survivors – siblings Thalita and Renato Lyra. Once beloved pillars of the community, their kite-flying dreams came crashing down, swept into a blanket of nightmarish Fog.