Death's Gambit: Afterlife - Ashes of Vados
Death’s Gambit: Afterlife - Ashes of Vados serves as an epilogue to Death’s Gambit’s epic story with new features and play modes galore.
New Boss Fights: A new boss encounter against Ash will continue the main story - defeating him unlocks a drastically different and more challenging heroic version of this boss encounter where the player will face off against the "The Eldritch Hand"
New Game Modes: Randomized Items (receive a random item with every pickup), Heroic Forced (all bosses are fought in heroic mode), Madness Mode (all equipped items except weapons get destroyed upon dying) and Fink Mode (Fink will ambush you at various points throughout the game)