Eastward: Octopia
Sam and John return in an all-new adventure! In a remote mountainside village, Sam and John start life anew as farmers. Work the land, tend livestock, and cook heartwarming meals for familiar -yet strangely different- friends.
For new and old players alike - “Eastward: Octopia” is accessible straight from Eastward’s start menu, so you can start living the good life straight away.