In this story expansion, Markus, Carrie, and Nowa brace themselves for an intriguing discovery. An anomaly dubbed ""Menhir's Distortion"" has unlocked a mysterious teleportation gateway. Venturing forth as a trio, they prepare to delve into the enigmatic realm beyond. What hidden truths await them there? Perhaps the revelations would shed light on Markus's shrouded past, unearthing long-buried secrets. With bated breath, they steel themselves for the unraveling of an extraordinary tale.