Ember Knights - Wrath of the Architect
When Praxis tore a rift between worlds in his quest for ultimate power, he challenged the creator of space and time itself – the Architect! Sensing that Praxis’ dark forces were on the verge of annihilating all of creation, the Architect split the Prime Worlds into two mirror dimensions… only now these two unstable realities threaten each other’s very existence!
As Ember Knights, it is your mission to battle through four altered worlds filled with deadly new monsters and bosses… with the fate of reality itself at stake!