Encore DLC
Sonic Mania Encore DLC - Experience a new take on familiar zones with the all-new Encore Mode, play as two new characters with their unique abilities: Mighty the Armadillo, and Ray the Flying Squirrel, and compete with up to four friends in expanded Competition Mode!