Extra Mission Pack: Robo Saurous vs The Mecharmy
A collection of additional missions featuring many new enemies that did not appear in the main game. Included in this collection is another story that took place in the time line corresponding to missions 79 to 83 of the main game. It depicts the anguish and conflict of a certain separate unit and the end of a secret EDF weapon that was never deployed in actual combat in the main game.
More than 10 high level missions for the elite members are included in the game. The game is recommended only for those who have completed the main game and are confident in their skills.
While the EDF is deploying its main forces to defeat the mother ship, the 617 Tasmanian Tiger Squadron, a technical test squadron, is secretly developing a new weapon. The weapon, equipped with an incomplete AI, resembles a certain enemy brought by invaders... What is the true nature of the weapon called the “Tetrapod Anti-Giant Meat Bullet Special Vehicle”?