Fighters Pass
The Fighters Pass gives you access to five Challenger Packs: five fighters, five stages and all their music tracks.
Plus, if you purchase the Fighters Pass you will receive a Mii Swordfighter outfit based on Rex from Xenoblade Chronicles 2 as a bonus.