Fighters Pass Vol. 2
Even more fighters, stages and music are coming to Super Smash Bros. Ultimate as downloadable content! All content on this page is available in one bundle, Super Smash Bros. Ultimate: Fighters Pass Vol. 2.
Don't forget – there are five DLC fighters included as part of the first Fighters Pass, too! Find out more.
Please note: the fighters in the Fighters Pass are not included as part of Fighters Pass Vol. 2, and the fighters in Fighters Pass Vol. 2 are not included as part of the Fighters Pass. The first Fighters Pass includes Challenger Packs 1 - 5, while Fighters Pass Vol. 2 includes Challenger Packs 6 - 11.
Fighters Pass Vol. 2 gives you access to six Challenger Packs: six fighters, six stages and all their music tracks.
Plus, if you purchase Fighters Pass Vol. 2 you will receive a Mii Swordfighter outfit based on the Ancient Soldier Gear from The Legend of Zelda: Breath of the Wild as a bonus.