A Mii Fighter costume of Goemon from the Mystical Ninja series (known in Japan as Ganbare Goemon) is now available. The outfit part is for Mii Swordfighters only, and it lets you attack with Goemon's favourite pipe! Set your Mii Fighter's neutral special to Shuriken of Light to feel like you're throwing gold coins!