Wreckfest is not crazy enough for you? Now you can go complety nuts and get some extra laughs when using these roof decorations!
Choose from 20 cool and funny items such as rockets, explosives, an inflatable unicorn, deal-with-it-glasses, various hats and much more. The decorations do work on every car.