Slam dunk like a basketball pro and enjoy an incredible infinite boost!
Add the animated Booster Slam module to your track and try to jump straight into its moving hoop. Forget the 3 points: if you’ll manage to perfectly calibrate speed and angle, you will immediately get an unlimited, continuous boost that could change the fate of the competition! And even in case of respawn the boost will still be yours. It's an assist that could take you directly to the top step of the podium and turn you into the MVP of the race!